PROACE VERSO

Nowy wymiar podróżowania

thumbnail

Toyota PROACE VERSO

Nowa Toyota PROACE Verso kontynuuje tradycję tworzenia wszechstronnych mikrobusów. Zastosowaliśmy wiele praktycznych rozwiązań umożliwiających podróżowanie w przestronnym wnętrzu, które sprostają wymaganiom nawet najbardziej aktywnych użytkowników. Dodatkowo połączenie przemyślanych funkcji, zaawansowanych silników diesla i innowacyjnych technologii sprawia, że Twoje życie staje się prostsze, a jazda bezpieczniejsza.

Zalety

Przemyślane funkcje i innowacyjne technologie

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz pojazdu dla swojej firmy, czy dla rodziny, PROACE Verso zapewni wyjątkowy komfort podczas każdej podróży. Ksenonowe reflektory, zaawansowany wyświetlacz projekcyjny HUD, wygodny wyświetlacz kamery cofania czy systemy bezpieczeństwa Toyota Safety Sense pozwolą cieszyć się odprężającą i bezpieczną jazdą.

Przestrzeń, którą dopasujesz 
do swoich potrzeb

Życie staje się prostsze z PROACE Verso. Składane siedzenia i zamontowane na szynach fotele zapewniają upragnioną elastyczność, podczas gdy rozkładane stoliki i otwierana tylna szyba to wygoda, z której nie będziesz chciał zrezygnować. Materiały najwyższej jakości, skórzane podgrzewane fotele przednie czy dach Toyota Skyview dopełniają całości.

Auto dla każdego

PROACE Verso przewiezie nawet do dziewięciu osób, włącznie z kierowcą. Do wyboru masz także ośmioosobową wersję rodzinną i luksusową odmianę VIP przeznaczoną dla siedmiu osób. Niezależnie od wybranej opcji PROACE Verso oferuje łatwy dostęp do wnętrza dzięki przesuwanym drzwiom bocznym i tylnej klapie o niskim progu załadunku.

Gwarancja PRO

Jeśli zakupiłeś nową Toyotę PROACE od 3 kwietnia 2017 r. do 31 grudnia 2020r.,to w ramach Gwarancji PRO jest ona objęta ubezpieczeniem gwarantującym pokrycie kosztów napraw do kwoty 100 000 zł. Okres gwarancyjny trwa do 36. miesiąca od dnia pierwszej rejestracji z limitem przebiegu do 1 000 000 km.

Masz pytania? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą

    klauzulą informacyjną.
    Pozostawiasz nam swoje dane osobowe poprzez formularz stanowiący prośbę o umówienie i realizację usługi serwisowej lub przeglądu. W ten sposób, podajesz nam swoje dane celem skontaktowania się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Pozostawienie Twoich danych jest dobrowolne, ale konieczne, abyś skorzystał z usługi serwisowej lub przeglądu. W związku z usługą serwisową lub przeglądem i przekazanymi danymi, Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o., 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 5 (TMPL) oraz wybrany diler są administratorami Twoich danych.
    Zapoznaj się z obowiązkiem informacyjnym

    Kto i jak przetwarza Twoje dane?

    (Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

    Informujemy, iż:

    1. Administrator danych, cele i podstawy prawne przetwarzania:
      Administratorem Twoich danych osobowych we wskazanym poniżej zakresie są Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o., 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 5 (TMPL) oraz wybrany Autoryzowany Diler Toyoty – aktualizowane listy adresowe oraz dane kontaktowe są na stronie www.toyota.pl
      W zależności od wskazanej podstawy i celu przetwarzania administratorami są:.
      1. DILER przetwarza Twoje osobowe w celu oraz na następującej podstawie prawnej:
        • w celu podjęcia działań, w tym umówienia i realizacji usługi jazdy testowej (szczegółowe dane Dilera widnieją na formularzu, linku odsyłającym do strony albo zostaną Tobie przekazane po skontaktowaniu się) na podstawie Twojego zainteresowania ofertą na stronie internetowej TMPL i Dilera oraz w razie zawarcia umowy na taką usługę w celu jej wykonania (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO),
        • w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącym realizacją prawnie uzasadnionego interesu Dilera (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) (np. zapłata mandatu);
      2. TMPL przetwarza Twoje osobowe w celu oraz na następującej podstawie prawnej:
        • w celach analitycznych tj. w celu lepszego doboru usług do potrzeb klientów Toyota i Lexus, ogólnej optymalizacji produktów Toyota i Lexus, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o klientach Toyota i Lexus, analizy finansowej TMPL oraz sieci dilerskiej, będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
        • w celu badań w zakresie wykonanych przez Dilerów umów i usług w tym posprzedażnych, które odbywają się w związku z działaniem sieci dilerskiej) (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
        • w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    2. Odbiorcy danych: odbiorcą Twoich danych osobowych będą Autoryzowani Dilerzy Toyoty w Polsce (Dilerzy), firmy współpracujące w zakresie usług IT, usług marketingowych, badań rynku, call center, spółki z grupy TOYOTA;
    3. Kontakt: W TMPL można skontaktować się z Punktem Kontaktowym Ochrony Danych pod adresem e-mail: klient@toyota.pl
    4. Okres przechowywania: Twoje dane osobowe przechowywane są:
      1. dane osobowe przetwarzane w celu umówienia usługi jazdy testowej przez okres do 6 miesięcy;
      2. dane osobowe przetwarzane w razie odbycia usługi jazdy testowej będziemy przechowywać przez czas w jakim mogą ujawnić się roszczenia związane z usługą np. mandatem;
      3. w przypadku przetwarzania danych w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu - przez okres do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu, z zastrzeżeniem konieczności przetwarzania danych do końca okresu niezbędnego do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    5. Pouczenie o prawach: posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec profilowania;
    6. Prawo do skargi: masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;
    7. Prawo do sprzeciwu: w każdej chwili przysługuje Tobie prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, opisanego powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności, lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    8. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu związanym z automatycznym podejmowaniem decyzji tj. profilowaniu które odbywałoby się bez udziału człowieka.